Veitvet mot Grorud (2006)

Postet av Gutter 2006 den 21. Aug 2018

VEITVET – GRORUD G2006

Mandag 20/8-2018

I dag tok vi imot Grorud til høstens første seriekamp hjemme på Veitvet. Jeg merket allerede på oppvarming at guttene var spente. Vi hadde en god oppvarming og guttene virket å være helt klare til kamp. Dessverre så hadde ikke Grorud mer enn 6 spillere så vi ble enige med dem om at vi også skulle spille med 6 spillere. Ikke vet jeg hva guttene har spist i ferien for uansett hva Grorud gjorde så rant målene inn. Jeg hadde også kamp med a-laget i dag så derfor måtte Magdalena ta over i 2.omgang. Da var stillingen 10-0 til Veitvet. Vi var 11 stk og når jeg forlot kampen hadde vi 8 forskjellige målscorere. Snakk om bredde i laget. Guttene spilte disiplinert og veldig solid i de bakre rekker. Midtbanen briljerte med strålende pasningsspill og de som spilte foran var flinke til å bevege seg og gjøre seg spillbare. Det var pent å se på. En stund ut i 2.omgang tok Magdalena ut enda en spiller slik at vi spilte med bare 5 spillere. Det hele endte med en solid 16-1 seier til guttene. Må si det er en godkjent start på høstsesongen.

Mor, far, søster, bror og alle andre. Neste hjemmekamp er mandag 3/9 kl 1910. I dag var det gutter fra 2005 og 2007 samt en del andre som heiet og skapte en god stemning! Det tror jeg smittet på guttene for de ga svar på tiltaleJ…. så møt opp og heie på gutta til neste hjemmekamp.

Trener Alf