Cashback

Spond har innført en ny funksjon som heter Spond Cashback. Nå kan laget få utbetalt penger som man kan bruke til turneringer osv.

(Last ned beskrivelsen under i pdf eller bilde-format for deling innad i laget eller send linken til denne siden)

Hva er Cashback?

Alle foreldre på laget som registrerer seg på Cashback vil bidra til å samle inn penger for laget. Hver gang man betaler med bank-kort(ikke kredittkort) hos utvalgte forretninger så vil laget få utbetalt en sum av det man har betalt. Husk at det er helt gratis for dere. Dere betaler samme pris i disse forretningene som før. Det er butikkene som sponser disse pengene pga. reklamen de får for dette.

Blant butikkene som er registrert er: Peppes Pizza, Cubus, Europris, Fjordkraft og Ice.

Se her for en komplett liste: https://spond.com/client/cashback

Nyhet: Nå kan familie, slekt og venner registrere seg også, uten at de trenger å ha Spond-appen på telefonen. Gå inn på din Spond-app, velg Cashback og trykk Del Cashback gruppelenke.

Send melding til lagleder om dere lurer på noe. Husk at det er helt frivillig!

Hva man må gjøre for å registrere seg.:

1

Gå inn på Spond-appen på telefonen og trykk på Cashback-knappen

2

Trykk på ‘Støtt denne gruppen’

Trykk deretter ‘Neste’ 2 ganger

3

Trykk ‘Legg til bankkontonummer’. Dette skal være bankkontonummeret som kortet er knyttet til.

4

Legg inn bankkontonummer